بهترین راه برای درمان کلیه کوچک چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین راه برای درمان کلیه کاهش چیست؟ کوچک کردن کلیه پدیده های غیر طبیعی که کلیه کوچکتر از یک نرمال است. این است که با کاهش عملکرد کلیه و اختلال کلیوی همراه است.

فقدان مادرزادی کلیوی، نارسایی کلیه، گلومرولونفریت حاد، گلومرولونفریت مزمن، پیلونفریت مزمن و برخی بیماری های دیگر همه به علل کاهش کلیه کمک می کند. در نتیجه، همه نوع از بیماری های کلیوی هستند یک دوره فیبروز کلیوی. بنابراین، آن کلید را به کاهش درمان موفق کلیه در بیمار است که مسدود کردن فیبروز کلیوی است.

چگونه برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی؟ جلوگیری از سلول های mesangial از رشد، مهار فعالیت سلول های بازسازی کلاژن و تعمیر غشای پایه آسیب دیده هستند برای بازیابی عملکرد مانع مکانیک از گلومرول. بعد از این تعمیر تابع مانع مسئول غشای پایه. در نهایت، تعمیر DNA آسیب دیده و بهبود گردش خون و سپس عملکرد کلیه دوباره نرمال خواهد بود، که است که می گویند، پیشرفت فیبروز کلیه مسدود شده است.

در طی فرایند جلوگیری از فیبروز کلیوی، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه بخش مهمی از کاهش درمان کلیه است. اگر کلیه آسیب دیده است ترمیم اما کلیه باقی مانده آسیب دیده است، کلیه کاهش آنها درمان نمی شوند. بنابراین، بیمار باید با توجه به محافظت از کلیه خود را پرداخت، در حالی که او است پذیرش درمان. پس از این درمان، کلیه کاهش ممکن است به طور معمول بهبود می یابند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین راه برای درمان کلیه کاهش است، آن را می توانید کلیه از کاهش توقف، چه چیزی بیشتر، می تواند بافت کلیه آسیب دیده در نتیجه تعمیر برای بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان کاهش کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3945.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، کاهش کلیه، چه بهترین راه برای درمان کاهش کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 27680
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: